FÒRUM

FESTA GRADUACIÓ 2N BATXILLERAT PROMOCIÓ 22-26

FESTA GRADUACIÓ 2N BATXILLERAT PROMOCIÓ 22-26

per MONTSE GUELL *PROF ACT -
Nombre de respostes: 0

   

FESTA DE GRADUACIÓ BATXILLERAT PROMOCIÓ  22-26

     L'alumnat de 2n de batxillerat s'han graduat aquest 18 de juny. Totes i tots encaren un nou camí fora del Montgròs. 

    Aquí teniu un recull de fotografies que es van realitzar durant l'acte.

TOTES LES FOTOGRAFIES AQUÍ

 Us desitgem molt d'èxit!! Molta sort!!!!

 Us trobarem a faltar!

  Us desitgem unes bones vacances i un bon estiu!!!