FESTA DE GRADUACIÓ BATXILLERAT PROMOCIÓ 22-26
L'alumnat de 2n de batxillerat s'han graduat aquest 18 de juny. Totes i tots encaren un nou camí fora del Montgròs.
Aquí teniu un recull de fotografies que es van realitzar durant l'acte.
TOTES LES FOTOGRAFIES AQUÍ
Us desitgem molt d'èxit!! Molta sort!!!!
Us trobarem a faltar!
Us desitgem unes bones vacances i un bon estiu!!!
