FÒRUM

FESTA DE GRADUACIÓ DE 4T d'ESO

FESTA DE GRADUACIÓ DE 4T d'ESO

per MONTSE GUELL *PROF ACT -
Nombre de respostes: 0

    FESTA DE GRADUACIÓ 4t d'ESO PROMOCIÓ 22-26

   El dimecres 17 de juny van fer la Festa de graduació. 

  Aquí teniu un recull dels millors moments que vam gaudir tota la comunitat montgrossina durant la festa.

   TOTES LES FOTOGRAFIES AQUÍ

    Us desitgem unes bones vacances i un bon estiu!!!

    Molta sort a partir d'ara!