FESTA DE GRADUACIÓ 4t d'ESO PROMOCIÓ 22-26
El dimecres 17 de juny van fer la Festa de graduació.
Aquí teniu un recull dels millors moments que vam gaudir tota la comunitat montgrossina durant la festa.
TOTES LES FOTOGRAFIES AQUÍ
Us desitgem unes bones vacances i un bon estiu!!!
Molta sort a partir d'ara!
