FÒRUM

TOLERÀNCIA Sí!

TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -
Nombre de respostes: 42

Durant l'alternativa volem començar  a donar resposta i definició a paraules com empatia, tolerància, optimisme, valor, prioritat.

Pots completar alguna de les següents frases? 

1. Sóc tolerant perquè.....

2. Les persones que m'evolten i amb les que visc són tolerants perquè...

3. Ser tolerant és....

4.M' agradaria ser i que siguessin més tolerants amb...

5. Aquesta imatge  és per a mi la tolerància...

Una persona a vegades percep les coses de forma diferent a una altra persona.

Pensar dues vegades un fet pot donar resultats diferents.
Ser diferent no vol dir ser ni pitjor ni millor.

La realitat és a vegades diferent del que pensem i del que podem percebre selectivament. Diferents persones poden interpretar el que perceben de distintes maneres: tot el món és diferent, però també tenim molt en comú.

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -

1. Sóc tolerant perque ser aguantar a tot tipus de gent que m'envolta encara que tinguin gustos diferents als meus i  opinions.

2. Les persones que m'evolten i amb les que visc són tolerants perquè saben respectar les desicions d'altres persones encara que costi, ja que alomillor no opinan el mateix que ells o elles.

3. Ser tolerant és Tenir la teva personalitat pero a la vegada poder respectar i no deixar a persones de costat per no tenir els teus meteixos gustos, opinions i maneres de veure les coses. També ser tolerant es veure les coses amb positivitat i no ser negatiu i veure sempre les coses "negres" o sense solució.

4.M' agradaria ser i que siguessin més tolerants amb la gent que té alguna impeditat fisica o deficiencia de naixement i que no puguin fer res per a no tenir-la. També que tots som iguals, tots som persones

5. Aquesta imatge és per a mi la tolerànciaTolerancia

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -

1. Sóc tolerant perquè a vegades tenim que aguantar critiques dels demes.

2. Les persones que m'evolten i amb les que visc són tolerants perquè ens tenim respecte un al altre

3. Ser tolerant és teni paciencia, calma i es una virtud

4.M' agradaria ser i que siguessin més tolerants amb la opinio que donen els altres

5. Aquesta imatge  és per a mi la tolerancia          

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -

Soc tolerant perque agunto a la gent que me envolta al menys es lo que yo crec

Les persones que m'evolten i amb les que visc són tolerants perquè moltes vegades estic enfadat i me aguanten tal i como soc

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -

1. Soc tolerant perque...

Perqué tolero als companys que molesten als altres

2. Les persones que m'evolten i amb les que visc són tolerants perquè...

Em respecten

3. Ser tolerant és....

Soportar algo

4.M' agradaria ser i que siguessin més tolerants amb...

Que siguesin intolerants amb el maltracte animal

5. Aquesta imatge  és per a mi la tolerància...

 tolerancia-2.jpg

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -

M' agradaria ser i que siguessin més tolerants amb les persones que siguin diferents a tu, perquè en realitat no es tant diferent.

 

 Ser tolerant és aguantar a la gent que t'envolta sigui qui sigui i respectar a la persona.

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -

1. Sóc tolerant perquè tinc paciència amb les persones i perquè respecto les decicions dels demes.

2. Ser tolerat és deixar expressar a les altres persones i tenir paciència amb les persones que molestan.

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -

Sóc tolerant perquè respecto als meus companys.

Les persones que m'envolten i amb les que visc són tolerants perquè em respecten com sóc.

Ser tolerant es respectar a la gent

M'agradaria que siguessin més tolerants amb el maltracte animal.

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -

MICHELLE IBOS I MIREIA CUADRADO:

1. Sóc tolerant perquè tots tenen dret a tenir segones oportunitat i a tenir errors i corregir-los.

2. Les persones que m'envolten i amb les que visc són tolerants perquè ens aguanten dia a dia amb els nostres mes i menys. 

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -

Carolina: Jo sóc tolerant per que tinc molta paciència per aguantar a les persones mal educades o per aguantar a la gent impacient.

Andreu: Jo sóc tolerant amb les persones que m'envolten.

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -

3. Per mi, ser tolerant és saber respectar les opinions, idees o actituds de les altres persones encara que no coincideixin amb les pròpies. En altres paraules, és l'actitud que adoptem quan ens trobem amb algu que resulta diferent als nostres valors. 

Per això la tolerància és una actitud fonamental per a la vida social.

 

Fitxer adjunt tolerancia.jpg
En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: TOLERÀNCIA Sí!

per S'ha esborrat l'usuari -

Es una persona que te molta paciència i te respecte a las persones que li envolten per exemple respecte les seves idees les seves creences.La maduresa d'una persona es important per a tenir un elevat grau de tolerància.