FÒRUM

Resultats de l’enquesta de satisfacció realitzada als alumnes de Tecnologia de 4t del curs 2017-2018

Resultats de l’enquesta de satisfacció realitzada als alumnes de Tecnologia de 4t del curs 2017-2018

per SERGI SERRANO HERNÁNDEZ *PROF ACT -
Nombre de respostes: 0

Resultats de l’enquesta de satisfacció realitzada als alumnes de Tecnologia de 4t del curs 2017-2018

En quant a l’assignatura

l-xRZpi9qn5RYht05x97xwidNAwaoT9sIdBPlRCV1nzbNyOhvnQDYg4SBYmmf-0VdO4QI8e2QpSxLDqJ-5TduhlLM8F6PAxls_0XGtfXK384FRNi3MSlcB9r9RPiarSpnl1H2AZj

En quant al professor

Vqw9YPMumCTT3LBub4YsCJ3N9ovYjwXP7cQUlVIQxMMIj3G6scn1XJkyTRGTHXvlwhXOJpDfUHq4zK3OMsq_PIx8bjBa9ETzaz3B2xb-f_1W68ELG0LL-I7_aasFLB09AO7g0An5

En quant a l’equipament i al material

 

lA58BJnBLJxyW-yktRbLPj4Lwg2Nl1RFHXvxsTO-uTOKIqiG54_882agCDz1GZVxbkcJTuv3VP7hcMViml5VSo8bUG_cvZYXI4R95ZJKkKYCg5BI6Qd-FjumBEW6ORNwlh-9LSqo

Afegiries algun contingut relacionat amb la matèria?

  • afegiria més temps dedicat a la maqueta i menys pràctiques

  • Afegiria coses que no estiguessin relacionades amb l'electricitat, si no es fa molt repetitiu

  • El Arduino hem te boig

  • No crec que esta perfectament

  • Això no hem servirà de gàire al futur així que i don't really care.

 

Tens cap comentari relacionat amb la materia?

  • Like Sergi , we love you ✓

  • No tot perfecte

  • El contingut que hem fet aquest curs a Tecno, ha estat força bé, però els temes de circuits, m’han costat una mica.

  • Al principi de curs no estava gens interessant però poc a poc gràcies al meu professor Sergi he anat millorant.❤️

  • estava bé, sol que hi havia molta feina en el poc temps que teniem.

  • No entenc gairè les teves explicacions Sergi. :(((

  • M'ha agradat

  • Masses fitxes individuals

 

Tens algun comentari a afegir respecte el professor?

  • és un molt bon professor

  • Molt bon professor s’explica molt be

  • Bona persona.

  • M'ha Agradat fer l'activitat però crec que tindries que ajudar més i també fer les explicacions d’acord con va cada grup.

  • Gracies per ajudar-me.

  • Que moltes vegades arriva tard a classe.

  • <3 Apruebame Plz

  • El Sergi ens ha explicat molt bé tots els temes i les classes s'han fet molt amenes

  • Que es molt bon professor i és molt alegre

 

Tens cap comentari sobre l'equipament i el material?

  • Que hauria de haver-ne mes

  • Quan demano material sempre hi es el que demanis

  • Molt del material de vegades no funcionava.

  • Mes protoboard per si no et dona temps per acabar una tasca.

  • En general en tot el curs, no hem tingut la necessitat de anar a comprar cap material ni equipament, casi sempre hem tingut tot el que hem necessitat, i si no el Sergi ens ho portava.

  • "El soldador no funciona del tot bé ja que per algunes parts de la punta estan recobertes d'estany i aquestes parts no solden bé.

  • Hi faria falta un des-soldador per evitar problemes a l'hora de treure l’estany de la placa del transformador.

   

Tens cap comentari general sobre el curs en referència a aquesta materia?

  • Ha estat molt divertida

  • M'ha agradat la matèria i el professor però es deuria de donar mes material

  • En aquest curs, m'ha agradat l'assignatura de tecno en general, ja que els temes que hem fet m'han agradat, sobre tot construir la maqueta al primer trimestre. En general, tecno ha sigut una de les millors assignatures per a mi, encara que tot el tema dels circuits i Arduino hem costi una mica, però construir la maqueta i fent la instal·lació elèctrica de la casa, ens va agradar molt.

  • Cap ni un

  • Jo vaig triar tecnologia amb l'objectiu de millorar les meves matemàtiques ja que els meus gustos no tenen res a veure amb la tecnologia. M'enpenedeixo d'haber-la triat ja que ha supossat un esforç extra que amb altres assignatures no m'hauria passat.

  • Tecnología molaa, però la part pràctica , l'altre part amoina una mica

  • Mo he pasat molt bé

  • No ha sigut gaire fàcil.