FÒRUM

Tasques per la setmana 3 de confinament: 30 de març a 3 d'abril.

Tasques per la setmana 3 de confinament: 30 de març a 3 d'abril.

per SUSANNA SOLER SABANÉS *PROF AL -
Nombre de respostes: 2

 Benvolgudes famílies, noies i nois

Us enviem les tasques per aquesta tercera setmana.

Recordeu que hem inclòs una hora fixa de reunió setmanal amb el vostre tutor/a mitjançant videotrucada. Totes i tots hi heu d'assistir.

També a 4t d'ESO i 1r i 2n Batxillerat trobareu enllaços i horaris a classes virtuals. També és obligatori a la vostra assistència.

Finalment, tots els àmbits han habilitat una hora per resoldre dubtes i preguntes. Primer s'ha d'escriure al professorat de l'àmbit un correu explicant el motiu de la consulta.

Aquí teniu els enllaços per aquesta setmana:

1r ESO

2n ESO

3r ESO

4t ESO

1r batxillerat

2n batxillerat

Esperem i desitgem que estigueu totes i tots bé i us enviem el nostre caliu i ànims.

Penjarem també aquí l'activitat motivadora per aquesta setmana: Fem "torrijas" amb la professora Zaida Altero.

Abraçades i cuideu-vos molt!

#ensquedemacasasomcomunitatmontgròs

En resposta a SUSANNA SOLER SABANÉS *PROF AL

Re: Tasques per la setmana 3 de confinament: 30 de març a 3 d'abril.

per S'ha esborrat l'usuari -

Hola susana una cosa es que jo faig tots els treballs pero no se que pasa a la meba tablet i al meu wifi que no em deixa penjarlo en el fixe llaborens si em podeu donar un altre forma de entregar ho si es per gmail o per drive  no se algo perque jo no vull suspendre i es una pena que jo ho faci pero no ho pugi entregar (ho sento per les molesties )

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: Tasques per la setmana 3 de confinament: 30 de març a 3 d'abril.

per SUSANNA SOLER SABANÉS *PROF AL -

Bon dia, Luna

No et preocupis, tu ves penjant tot a les teves carpetes d'àmbit del teu DRIVE i envies l'enllaç als professors/es.

Tot anirà bé, ja veuràs.

Abraçades,

Susanna