FÒRUM

Treball de Recerca: Addiccions al mòbil

Treball de Recerca: Addiccions al mòbil

per S'ha esborrat l'usuari -
Nombre de respostes: 0

Bon dia,

Sóc en Roger Guirao, una alumne de 1r de Batxillerat i estic fent el meu treball de recerca relacionat amb les addiccions al mòbil. El meu objectiu és investigar quins cursos són més vulnerables a desenvolupar una addicció. Per això, necessitaria la col·laboració d’alguns de vosaltres per així poder obtenir resultats que m’ajudin en el treball. Per tal de fer-ho, simplement hauríeu de descarregar-vos l’aplicació “Quality Time” i utilitzar-la durant una o dues setmanes. En el cas que disposeu d’un dispositiu “IPhone”, el registre automàtic que el propi mòbil fa ja em seria de gran ajuda. Passades aquestes setmanes, agrairia que em féssiu arribar un correu amb els resultats, així com el curs que curseu o heu cursat aquest any. Recordeu guardar (captura de pantalla) els resultats cada setmana (independentment si teniu Android o IPhone) ja que sinó aquests es reiniciaran automàticament.   (rguiraopa@insmontgros.cat)

Moltes gràcies.

"Quality Time": https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zerodesktop.appdetox.qualitytime