FÒRUM

Xerrada sobre Reproducció assistida

Xerrada sobre Reproducció assistida

per S'ha esborrat l'usuari -
Nombre de respostes: 4

Volem agraeixer a la doctora Eva Pascual, mare de'n Marc Guirao la interesantíssima xerrada sobre reproducció assistida a la classe de 1r de batxillerat. He rebut comentaris molt positius per part de l'alumnat. Moltes gràcies, Eva!!!

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: Xerrada sobre Reproducció assistida

per S'ha esborrat l'usuari -

Una xerrada molt interresant de la qual n'he aprés moltes coses. El que més m'ha agradat ha sigut la conclusió, ja que ens ha comentat com es podia prevenir la utilització d'aquestes tècniques. Gràcies!

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: Xerrada sobre Reproducció assistida

per S'ha esborrat l'usuari -

A mi també m'ha agradat molt la conferència! Conèixer les diferents proves diagnòstiques (tant en homes i dones) que es fan per descartar qualsevol tipus de malformacions com les diferents tècniques de reproducció assistida han sigut les dues coses que m'han semblat més interessants de la presentació ja que, tot i que hem sembla prou interessant, no en savia gaire del tema.

En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: Xerrada sobre Reproducció assistida

per S'ha esborrat l'usuari -

Gràcies a la conversa he après que les tècniques de reproducció permeten extreure una cèl·lules de l'preembrió per poder comprovar si presenta alguna alteració cromosòmica o conèixer si té alguna malaltia genètica, de manera que només es transfereixin a la dona els embrions sans.